Lite bättre

Jag mår bättre, kan stå upp utan att ramla ihop, hostar fortfarande och har ont i halsen, är för varm och blablabla, men ändå jag kan faktiskt lyssna på musik utan att mitt huvud sprängs  ^^  lyssnar på Lily Allen - The fear..
Kollade förut på mitt första inlägg i min blogg och jag ser hur himla mycket jag förändrats, 1. Förut klädde jag mig bara i svart, 2. lyssnade endast på hårdrock, japanskt och goth, 3. la inte in nåågra bilder.
JUSTE!! har jag inte upplyst på min blogg att jag ska på MANSON KONSERT, OMGOMGOMGOMG!!!
Påminnelse till Issa, OMG!! VI SKA PÅ MANSON, IGEN!!!
Ska gå och göra lite kantarellsoppa till mig nu...

Mata ne~

Längtar tills den första frosten kommer >.<

Kommentarer
Postat av: CsfxdRdgfiAghfhP

Lily Allen - Fuck You, den låten är bra..



krya på dej.... mer...

2009-09-23 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0