Hem från stan

Tjenixen, nu har jag kommit hem från stan, det gick bra med shoppingen, jag köpte 4 klädesplagg. En stor tjocktröja, En t-shirt, en lång t-shirt (kommer ha den som klänning ibland ^^) från Monki, och mörkblå Jeans (lite oversize) från Weekday. Kommer upp bilder sen ^^ hoppas att ni gillar dom.
Åh nej! Tänkte skriva att jag skulle ha på mig tjocktröjan imorgon men så kom jag på att det är en dag imorgon som jag fruktat: ORIENTERINGSDAGEN!!!!! *lite läskig musik sätts igång* Förra gången virrade jag och Issa bort oss totalt, så Ulla (vår NO lärare) fick komma och hämta oss -.- *snyft snyft* Jag kommer dööö!!

Mata ne~

Söt mangabild igen:

Kommentarer
Postat av: Anonym

"hoppas att ni gillar dom"?? what.. de är väl huvudsaken du själv gillar dom..

2009-09-20 @ 16:35:44
Postat av: Issa

Ja men man vill ju också att andra ska tycka att man ser fin ut

2009-09-20 @ 18:25:38
URL: http://nyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0