Moshimoshikawaii ☆

Heeej!

Idag har varit en bra dag (bortsett från att jag blev utelåst av Robin, tror han hette så..) Jag, Sofia, Emma och Hedda gick upp till Waynes och fikade efter skolan. Det var jättetrevligt.. och gott hihihi! Ska upp dit imorgon igen och fika med Alicia, tror bara jag tar en varm choklad då annars blir det så dyrt och jag måste ha mina pengar till andra saker. Mums, jag tog och åt en mumsig morotskaka idag men det var ändå den varma chokladen jag njöt av mest..

Mata ne!

Söt (hittade en sådan bok i en bokaffär förut och var tvungen att hejda mig själv från att köpa den den är ju så söt):


Kommentarer
Postat av: Veronika

Tack så hemskt mycket snälla du :D

2009-10-15 @ 22:10:38
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0