Fagra små blommor där bjuda till dans

Hej, är hemma från skolan idag, eller inte direkt från skolan men stadsvandringen.. känner mig väldigt vimmelkantig och har ont där jag slog mig.. vi ringde till vårdguiden och dom sa att jag borde åka in till vårdcentralen men jag övertygade mina föräldrar att det säkert inte var så farligt. haha det var lite kul imorse, jag skulle ta en skål till råttorna och så typ tänker jag på att jag ska ta den men så tar jag ett glas istället, lite konstigt (>.<)' aja jag ska gå till skolan imorgon, har bestämt mig hihi..

Mata ne~

Jag kanske egentligen borde ligga och vila hehe..

Önskar jag fick ett sånt där fint paket Madicken fick när hon hoppat från taket och fått hjärnskakning:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0