Bella notte!

Hejsan!
Idag är det bara att jobba på som vanligt då (>.<) ska städa igen, plugga, göra färdigt naglarna (måste bara sätta på dekorationerna) och sen ska jag upp till V-by en snabbis och hämta min bok som äntligen har kommit (you know, vampire kisses del 3) senare ikväll kanske jag bakar cupcakes till halloween festen eller så gör jag det imorgon vi får se.. men det blir i alla fall inte någon korsett den här halloweenen jag har för mycket att stå i för att hinna hämta den allt det här kommer ta mycket tid och jag hinner inte hämte den på Lördag heller, ska fråga alla kompisar om dom har ett midjeskärp.. och juste, jag köpte mina handbojor igår.. jag tror inte jag orkar ha dom.. dom är jättetunga.. jag får stå ut med att dom hänger ner ena armen på bus eller godis men sen tar jag av mig dom (^3^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0