Mot Frida

Idag ska jag till min kusin Frida och fika i hennes nya lägenhet. Dessutom så kommer det andra söta personer dit som jag längtat efter supermycket. Jag har äntligen gjort klart mitt munk/cupcake armband som blev väldigt lyckat, jag älskar det (^.^) det ser så smaskigt och mumsigt ut, vill bara äta upp det. Jag har äntligen köpt ny mascara, eyeliner vit/svart och det känns så himla skönt. Äntligen kvalité, fick leva med H&Ms eyeliner som kladdade och jag höll på att dö (>.<) Nu ska jag äta och sen ska jag sticka iväg till Fridis.

Mata ne!!



P.s.
Jag har köpt mina efterlängtade vinterskor nu, dom är impregnerade och redo att bli ingångna.

Kommentarer
Postat av: issa

sv: issy ge upp nu ;) du vet att jag alltid har rätt.

2009-11-15 @ 14:53:44
URL: http://belldesign.webblogg.se/
Postat av: Alicia

Enligt kommentaren där uppe, det är väl ändå alltid jag som har rätt!?!?!? :D



Åh, bra. Ha på dig armbandet imorgon.

2009-11-15 @ 21:02:09
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0