OMG OMG

Hahahahaha jippiieee jag tror att jag har fått de ena örhängerna wohhhooo!!! Jag undrar vilken dag min skiva kommer och jag tittade på de andra örhängerna också och ingen annan har lagt bud på dem heller wihhhiii!!! Imorgon ska jag ta med "ulla" till skolan. (ulla är mitt får-formade penskrin). Jag hoppas att jag kan hålla lite mer koll på mina pennor då. Jag har fortfarande inte hittat min kemi bok än men den kommer väll fram så småning om. Nåja jag hoppas min TV kommer igång så jag hinner se lite av NCIS och hinner se HELA the mentalist. Dumma tv-bolag som inte kan få saker att fungera (eller egentligen vet jag inte hur svårt det är men jag e sutr nu så..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0