Scrapbook

Igår och idag var jag och madde med varandra. det var jättekul. Jag åt 2 munkar *stolt* en vaniljmunk och en munk med sprinkles. Igår kväll tittade vi på "because i said so"  och  "5ive girls" båda var bra. Vi har tagit massor av bilder till våra scrapbooks, det blir fina sidor det.  ^_^  Jag köpte nya cupcake formar också så att jag kan baka snart igen. Min vegitarianska kost går bra men jag har inte fått i mig något protein på ett tag men det här ska bara hålla på till onsdag sen är jag fri att äta hur mycket kött jag vill. Synd bara att jag fegade ur så att jag inte får några pengar för det här men det är faktiskt ett stort steg för mig att bara veta att jag har så stor själv kontroll. Nehej nu kan jag inte sitta här och slappa. Dags att skriva bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0