-.-

Men suck Alicia! Nu skriver jag ett ordentligt inlägg för din skull. Var glad! Idag var det en bra dag. 1. Jag har kul i skolan 2. Fick positiva nyheter 3. Det är fredag! 4. Imorgon är det lördag.

Imorgon:  Imorgon ska jag vara med Johanna och prova kläder i stan och jag ska pröva en korsett med ännu mindre midja än förra gången. Det blir intressant. På kvällen ska jag vara med Alicia och Issa och titta på skräckis och fixa lite andra grejer.

Söndag:  Köpa munkar (2 st.) till måndag. Plugga SO.

Måndag:  Studiebesök på riksdagen. Plugga SO igen.

Det kommer bli väldigt roligt och för en gångs skull måste jag inte stressa så mycket för att hinna med allt. Skriver imorgon om Johanna, Alicia och Issa.

~ Mata ne ~ Bella ~


Kommentarer
Postat av: Alicia

Tack så oerhört mycket Issa! Nu blev hela bloggen mycket bättre!

2009-03-21 @ 08:35:50
URL: http://soetkofta.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahah, såklart c:

2009-03-22 @ 10:04:39
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0