Yaaay

Hej hopp, gårdagen var lyckad, Alicia, Sanna och Sofia kom hit eftersom mina föräldrar är borta just nu. Vi tittade på en konstig men söt film som hette penelope och Sofia och jag tyckte en kille i filmen var jättesöt (James Mcavoy) WHIII!! Jag spådde alla med mina kort och min pendel och fick upp att Alicia skulle dö ung, hon skulle typ bli överkörd eller någonting sånt. Men man ska inte lita för mycket på mina spådomar hahaha.
  Idag ska jag vara med Madde, hon och jag ska hyra film och äta tacos och choklad doppade jordgubbar. Det kommer bli väldigt trevligt. Hon kommer sova över eftersom jag hatar att sova själv. I natt till exempel drömde jag om vampyrer (inte mig emot) men när de dödade mig och jag kände hur mitt hjärta slutade slå var det lite obehagligt så det blir trevligt med lite sällskap inatt.

James Mcavoy:




(Nu kom jag på vad jag kände igen honom ifrån X3 : Någon Jane Austen film <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0