Blooggg

Okej nu är det så att jag snart har sommarlov. Jag kommer att ladda in ALLA mina bilder på datan då och många kommer att komma upp på bloggen. Jag hoppas att jag ska ha lite mer tid till att skriva så vi får hoppas på det. Men jag har ändå mycket att göra, jag ska ta massor av foton så ska jag lägga upp dem också.
Min Sommar:

Först: Konfirmations läger 1 vecka
2. Spanien 2 veckor
3. Hemma ett tag.
(vet inte vad som kommer först eller om det ens kommer ske):
4. Norrtälje 1 vecka
5. Söderhamn. 1 vecka

Det kommer bli en skön sommar och nu den här helgen ska jag bo med en rumskompis fredag,lördag och söndag. Whiiii!! LÄNGTAR!!! ÅH NEJ, JAG KOMMER TABBA MIG I KÖKET!!!
Nu ska jag försöka få en person att svara på mina meddelanden på msn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0