Hemma igen

Nu är jag hemma från Spanien, eller inte precis nu haha jag har varit hemma i två dagar, bara inte orkat lägga upp något inlägg som vanligt. Aja vad spelar det för roll när ingen läser hahaha (förutom kompisarna då då. Btw. puss på era lilltår <3) Spanien var otroligt vackert och otroligt hett! Jag trodde seriöst att jag skulle dö! Jag försökte också hålla mig ur solen för att slippa bli stekt men mina föräldrar tvingade mig till sist att sola så jag e halvbrun.
  Har lite uppgifter framför mig nu så det kommer bli kul. 1. Jag fyller år den 5:e Augusti så nu är det dags att komma på någon tema-fest för mina små party-prissar hahaha och 2. Den 8:onde Augusti ska jag på något lyxigt bröllop och måste också se överklassig ut ;) det kommer bli kul att se hur min stil passar ihop med det. Haha jag kanske smugglar in små vampyr tänder och lägger i bålet ROFL!! hahahaha Snittsigt!

Mata ne~

Kommentarer
Postat av: johanna

har saknat dig!! <33 ska kolla på viva la bam nu ses på torstag :D<3

2009-07-19 @ 23:21:44
Postat av: issa

tur för dig att du skrev förutom kompisarna... JAG LÄSER!!!!! <3

2009-07-23 @ 13:53:49
URL: http://halooween.blogg.se/
Postat av: Sofia

MIN LILLTÅ!

jag är hemma :DD

du med!!!

2009-07-25 @ 20:17:44
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0