Elementen är för varma

Jag är sjuk igen. Har typ feber och hostar och det hjälper ju inte att elementen har satts igång. Förut när man behövde dem så var de mellanvarma och nu när man själv är varm så är det typ 30 grader. Och jag som skulle tränat och gått och fått en synundersökning idag. tack vare den här dumma sjukdommen krashar hela mitt schema. På fredag var det meningen att jag skulle åka och hälsa på Johanna på hennes prao-plats och tränat men nu måste jag också gå på synundersökningen den dagen. det är något jag måste ta bort men jag kan inte. Jag har lovat Johanna och jag ska träna med Sofia och jag ser dåligt. Vilken kombo *tummen upp*. Jag ska ringa till Johanna sen och fråga om hon praoar nästa vecka också. hoppas det för då blir allt bra igen.

Twilight 2 har premiär den 20/11, jag kan inte vänta och bok 4 kommer ut på svenska i mars eller maj och det gör min andra vampyr bok också. hur ska jag klara mig? men herregud vad jag klagar haha, nej det här gör inte. jag tror att jag ska äta en kiwi och försöka bli på lite bättre humör. Jag hoppas jag blir bättre snart   ^_~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0