Fredag

Nu ska jag visst skriva lite mer om mitt liv (tycker sofia) så jag antar att jag gör det. idag hade vi en håltimme från matten och på slutet flyttade vi en timme så vi slutade en timme tidigare (det gjorde vi igår också). asså jag har inget att skriva om. ghaaaa. mitt liv e tråkigt. eller jag ska träna idag X3 ojj vad kul det lät. jag vill träffa alla mina vänner snart för jag känner mig ensam. asså egentligen träffar jag många kompisar i skolan men det gills inte. Nu fick jag just beskedet att jag ska träffa sussie på söndag JiPPiE har inte träffat henne på månader :) och sen ska jag på Buddy Holly (med Brolle)den här månaden också och då träffar jag henne igen. den här månaden kommer ju faktiskt bli rolig haha det trodde jag inte. mina föräldrar är skyldiga mig en sushi och pengar yaaay jag är riiik!!!

Buddy Holly:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0