Släpp allt, lås in det i en låda och göm lådan längst in i din garderob.

Känner mig nere igen.. vad är det med mig nuförtiden? Jag går och oroar mig för saker som jag inte ska oroa mig för, det är dags för mig att släppa allt det gamla och gå vidare i mitt liv. Hitta nya intressen, nya problem och kärlekar, nya människor och verkligen glömma bort allt det gamla. Jag vill inte att mitt förflutna ska vara mitt. Kan det inte vara någon annans? Bara inte mitt! Jag vill bara inte!! Och om jag så gärna vill bli av med allt.. varför kan jag då inte släppa det? Varför kan inte allt bara förändras? jag älskar alla mina vänner men ibland känns det som om jag bara vill vara själv, försvinna. Har aldrig känt så förut, får inte heller tänka så nu. det här är mitt liv och det finns ingenting jag kan göra åt saken. Jag har gjort idiotiska saker och för det ber jag om ursäkt. Gud måste ändå skapat mig för att han ville att jag skulle finnas. Då ska man väll inte kasta bort den chansen man fått? nu vet jag ju att ingen kommer läsa det här långa inlägget men vet ni vad? Jag bryr mig faktiskt inte. Jag är bara glad att jag kunde få tömma mitt hjärta på mina känslor och det blev internet som fick känslorna. Snart blir jag väll mitt vanliga glada jag igen och då slipper ni enormt långa inlägg. Jag får snart en nystart igen och den ska jag inte sabba! Gymnasiet, here i come! Bara en termin kvar, det klarar jag väll? Ja det är klart jag gör...

Ja ne!!


Kommentarer
Postat av: sofia

Ja Issa! Jag har känt som du i eh... ett år nu.

2009-12-11 @ 08:49:05
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0