NYAAAAAAAAA GOD JUUL!!

Good juul alla små söta <3<3<3<3<3

Har redan öppnat alla mina presenter från mina föräldrar <3 jag fick hello kitty hörlurar, WIIIIIII med tillbehööööör!!!, 3 böcker, 200 kronor, kents skiva röööööööööd, och juste spelen till wii var wii sports resort och new super mario bros OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!

I'M SO HAPPYYYYYY och juste jag fick 500 kronor av min kära mormor <3<3

tacktacktacktacktack gånger 10000000000!!! (det där är typ en miljard lr nått<3)

WIHHIII MATA NEEEEEEE!!! SKRIVER MER IKVÄLL..




Kommentarer
Postat av: issa

god jul issa! kramiz

2009-12-24 @ 13:03:22
URL: http://belldesign.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0