Ichigo

Konbanwa

Nu känns det lite bättre, snart lov, sista provet imorgon, laddad, träningsvärk i höger arm, NCIS-kväll, plugg-plugg-plugg, Tokyo mew mew, tänka, planera, smöra för föräldrar om pengar. Vad mer kan man begära? JAG VET!! Att ingen som jag känner hittar till min blogg ehehe.. hmm.. vad mer?... snö?.. ja det är ju såklart, SNÖ!!! Jag vill ha mer snöö!! eller någon snö alls för den delen.

Liten rolig händelse som hände i måndags.. Jag hade haft min mobil i skåpet hela dagen och när jag kommer dit för att kolla på den ser jag att det står: 19 nya meddelanden!!!!!! Majoriteten var "spam-sms" från Sarah!! AAARRGGHHH!! Exempel:
kaka
Nalle Puh är porrig
Jag döör!!!!
Hej jag heter Bengt
och jobbar på en knappfabrik
Du har inte ens med mobilen -.-'

Alltså.. ny rad var ett nytt sms, ehehehe, det är ju sådant som livar upp ens dag ellerhur?? hahaha..

Mata ne!!

Tydligen ska den här söta filuren vara porrig?? Vad menar du Sarah?? AARRDDAACCKK!!


Kommentarer
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

ussh då :/ aa jag är verkligen trött och det e dålig update ,därför ber jag om ursäkt till alla mina läsare <3 allt fint med dig? :)

kram

2009-12-08 @ 19:59:43
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0