Vampire!!

Okej, så nu är det Söndag dåra men jag tog inga bilder igår, ska be Allie eller Sofia att lägga upp lite på min blogg, men Sofia glömde sin kamera här  -.-  Asså jag tycker om min blogg och så men jag suuger verkligen på att uppdatera med bilder och så och jag kanske lägger ner den ellr så, don´t know!!
  Juste de som läst min blogg vet att jag är ett vampyrfreak och jag gjorde ett test igår om vilken sorts vampyr jag var, och om jag kommer ihåg rätt så var jag en klassisk vampyr, Hedda rätta mig om jag har fel. det stod typ att jag var påläst och bla bla bla men jag blev väldigt glad, whiii.

Mata ne~

P.S.
När skolan börjar igen, ska jag försöka få Alicia att ta vampyr foton på mig!

En av mina favvo vamyrbilder:


Kommentarer
Postat av: Sofia

JAA JAG VILL HA MIN KAMERA OCH MINA FINA KINDERÄGG-FIGURER.

Du hade världens bästa kalas förresten :))))

2009-08-16 @ 20:45:51
URL: http://implode.blogg.se/
Postat av: issa

sv: hur vet du det??

2009-08-16 @ 21:08:36
URL: http://halooween.blogg.se/
Postat av: Ralph Wiggum

blää... skola.... ^^'

weeiii... vampyrer... \(>_<)/

2009-08-16 @ 23:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0