Trååk

Sitter fortfarande hemma  -.-  jag och Alicia ska göra något på torsdag istället, och imorgon ska jag göra något med Johanna. Hon har förresten flyttat nu  ^^  bara en enda station att åka whiiii!!! Hoppas hon köper den coola lampan vi tittade på i Jackobsberg tihi! Och jag själv kanske ska göra om mitt rum snart. Det kommer antagligen bli en tapet som är svart med rosa rosor och silvriga stjälkar. (Heter det verkligen stjälkar? Det låter jättekonstigt) nåja, hoppas jag gör om mitt rum snart  O.O  jag vill ha en normal säng också (har loftsäng) men problemet är att jag har min tv och soffa under sängen nu och jaa jag vet inte var jag skulle göra av dom hmm. Det löser sig nog.

Mata ne~



Rosor är verkligen vackra <3

Kommentarer
Postat av: Alicia

Du måste rens och GÖRA DIG AV MED saker! Du vet, jag är bäst på att rensa :D

2009-08-04 @ 16:59:08
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0