The target is...

Nyappy minna-san!!

Har varit hemma hela dagen idag och haft lite halvtråkigt. Lärde mig lite nya japanska danser och kände att min kondition suuger!! Hahaha, tror jag måste ha lite mer kämp-anda (eller vad det nu heter) i mig. Sanna kanske har rätt hmm.. Men jag ska i alla fall till grimsta och springa lite mer ofta och träna på gymmet mer. Mitt "target" är 10 kg ska försöka med det till jullovet så det blir bantning som gäller whii!! Mitt mat liv kommer ju bli så kul *ironisk* *suck* aja ska man bli fin får man lida pin (sägar man verkligen så? vad hemskt)

Mata ne~

Mina råttor, äntligen

Åhh jag älskar dom verkligen <3


Kommentarer
Postat av: Batman

oohhh... dom där råttorna kan kanske vara släkt med mig.... Cuz, I'm Batman... mwoahaha... evil eyes



oh.. btw, träna N stuff är överskattat...

2009-08-30 @ 20:19:38
Postat av: Sofia

Vänta nu.. Nemi och Molly..? Nej! Molly och Nemi! Så är det :D Väl..?

2009-08-30 @ 21:03:30
URL: http://implode.blogg.se/
Postat av: issa

sötnosar<3

2009-09-02 @ 15:18:15
URL: http://halooween.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0