50-års fest

Whiiii Grattis igen Ingela!! Igår var jag på 50-års fest, det var jättekul <3<3 Vi åt jättegod mat och jag lärde känna nya personer som jag verkligen gillar <3 Synd bara att dom typ bor i norrland eller något sånt  U.U  Träffade en kille som hette Jimmie som gillar Japan och An cafe och sånt och vi pratade jättemycket. Han var urtrevlig. sitter faktiskt och messar med honom nu också hahaha. Sen så träffade jag hans brorsor också. Borde kanske ha pratat lite mer med dom, typ några minuter innan dom åkte fick jag reda på att den äldsta (Tommie) också gillade Japan och lyssnade på Marilyn Manson  -.-  Kunde han inte sagt det lite tidigare så hade jag kunnat lära känna honom bättre också. Eller hahaha jag sitter och messar med honom också hahaha vad messig jag är då. Sen så var det den yngsta, Rickie, jag pratade inte alls med honom typ haha borde väll ha gjort det antar jag. Amanda pratade mer med honom så det gick nog ingen nöd på honom  OwO  Nåja nu ska jag gå ock käka ojoj det blir visst middag istället för lunch okej så då ska jag gå och äta middag.

Mata ne~

canbdcupcak.jpg image by photo222

Kommentarer
Postat av: issa

sv: men herregud vad spelar det för roll?

2009-08-02 @ 17:08:33
URL: http://halooween.blogg.se/
Postat av: Delpus

nu har jag läst detta lilla blogg kapittel, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här.. men, uuhhh... ja det var en trevlig dag/kväll iaf.. uhhh... okej..... so.... ha de gött... vi hörs... bai bai, for now.. ^^* /Jimmie

2009-08-02 @ 21:38:59
Postat av: Alicia

Men Issa! Bara för att folk lyssnar på Marilyn Manson gör de inte till mer intressanta! XD Att du aldrig ska lära dig.

2009-08-02 @ 23:07:49
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0