Gula Hallon!!

Nu är det så här: jag och Issa hade en konversation om hallon. Jag sa att det fanns gula hallon men hon trodde inte att det fanns, men det finns faktiskt!! Bilden kommer längst ner av inlägget.

Nu har jag läst ut Tokyo Mew Mew för 8:onde gången nyaa  *_*  den är så braa!!! Det var den första mangaboken jag någonsin läste (annars läste jag sailor moon tidningar när jag var liten) och det var så min kärlek för Japan började. Jag grät även den här gången (som jag gjort alla gånger). Den är såå sööt!!! Juste!! Jag ska på Japan Expo och se buono!! OMG det kommer bli sååå kuuuul!!!!!!!

Gult Hallon:


Kommentarer
Postat av: issa

okej då det kanske finns gula hallon!!

2009-04-07 @ 23:30:40
URL: http://halooween.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0