MUUNKK

hejsan svejsan. vi har fått främmande idag. har varit mätt hela tiden nu haha. först blev det tacos och jag blev proppmätt. och precis efter det blev det blåbärs paj och jag åt jag kan inte fatta det själv men det e sant haha. och nu sitter jag med en munk framför mig. det e nog första gången jag säger nej till EN MUNK!! jag älskar munkar <3<3<3. specielt dom rosa ed strössel på mmmmm. men just nu e jag FÖR mätt den där stoppkänsla. jag får spara den tills imorgon då jag träffar jahanna. mowahahaha jag ska äta den på bussen. det blir gott. JAAA johan palm åkte inte ut ikväll. han var så bra<3. röstade tre gånger haha får igentligen inte göra det (tror jag). jag ringde till issa från min mobil till hennes och pratade typ i en halvtimme. föräldrarna=arga. hur ska jag klara mig ut ur denna månad?! *sobb sobb* jag kommer bli en fattig tjockis som ligger och tråkar i sängen hela dagarna. hahahaha som om. jag får väl ut o gå lite mer promenader med issa än vanligt. vanligt=typ 1 gång per månad hahaha + att vi typ går i slowmotion. föresten jag lider inte av att tv3 har slutat sända NCIS längre. jag har nämligen tvingat en kompis på youtube att ladda upp några avsnitt haha. jag e så snäll. men hon ahde ju ändå tänkt ladda upp dom så man tackar och niger. tack tack *nig*

MUUUNKAAR:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0