Moi dix mois

hej hej. jag gjorde fel när jag skrev det första inlägget men jag hoppas att det inte gör nått. OMG jag älskar moi dix mois. Mana forever <3<3<3<3... idag var det rätt kul i skolan. vi hade många håltimmar och det va halvpositivt för ullas lektioner e typ såååå kuul! Krya på dig ulla. jag och issa (halooween.blogg.se) var i vällingby och tittade på kläder, böcker och smink. et var jättekul. jag hittade en manga jag vill ha och ett svart läppstift och massor av söta klänningar. jag ska köpa boken och läppstiftet imorgon. nu sitter jag med en papiljott i luggen och lyssnar på moi dix mois (pessimiste). mina föräldrar säger att det är gravmusik men det e SKITBRA. johanna smsade mig mitt under ett prov idag PINSAMT. och jag glömde stänga av ljudet så när hon ringde mig under näst sista lektionen hördes det jättemycket. OMG jag blev jät

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0