Med Alicia

hejsan svejsan! idag var det en lång dag i skolan vi slutade 4 men ändå kändes det som om vi slutade typ 3. jag hade på mig klänning idag det var iskallt. (jag var tvungen att ha det eftersom mina jeans krympte i tvätten) efter skolan gick vi hem till alicia och hon visade mig sitt underbara nya rum. OMG hon bor i ett glasspaket det e underbart jag kan vara där FOREVER!! jag lånade massor av manga och en bok av henne:  kill me kiss me 1 och 2, keroro 2, xxxHOLiC 1 och 2 och om jag kunde drömma (twilight som går på bio). imorgon ska jag och alicia upp till v-by och handla en julklapp till issa yaaay.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Sött att du tycker om mitt rum! Menneee, juste. Du får önska dig nya jeans, tycker jag. (glöm inte wii & mobil!)

2008-11-25 @ 15:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0