FREEEDAAG

jaaaaa ääntliigeeen!!! det är FREDAG!!! idag i skolan OMG jag höll på att dö av garv av vår vikarie han var nog en av de segaste jag någonsin mött hahaha. aja, jag alicia och issa åkte in till stan efter skolan idag det var jättekul. på tunnelbanan hem fick vi typ skrattattacker hela tiden. jag antar att det var min magiska jordgubbsmunk som gjorde det ^x^ haha. den smakade hur gott som helst. jag har inte ätit en munk på typ ett år mmmmmmuuunkkkk!!
jag har börjat läsa en ny mangaserie som heter vampire kisses. jag typ dog!! den va sååå BRA!!! och sen dog jag igen, när jag såg när nästa bok skulle komma ut. I MARS 2009 NEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!! jag kan inte vänta så länge. men jag kan vänta för snart får jag min moi dix mois skiva av min kära mor yaaay nåja det var det.
Moi Dix Mois Nocturnal Opera:


Vampire KIsses Blodsband <3

Kommentarer
Postat av: Alicia

Glöm inte att skriva upp i matdagbok!

2008-11-08 @ 09:40:04
Postat av: Alicia

Issii, du måste uppdatera mera!

2008-11-11 @ 14:30:29
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0