Söndag

idag var jag ju med madde eller jag kanske borde skriva att jag är med henne för hon följde med mig hem X3 men iallafall. jag och madde gick på bio det var yes man den var faktiskt väldigt kul. jag skrattade några gånger och det är inte vanligt jag skrattar på en bio men däremot när jag är hemma kan jag skratta ihjäl mig åt en film.  nu sitter madde bredvid mig och spelar super mario bros på min DS yaaay hon e faktiskt rätt duktig även fast hon dör ofta. har kommit 20 sidor på boken och är fortfarande helt fast. ska försöka komma igång igen. hoppas det kommer gå bra ^_^ imorgon kommer jag att sova ut för att jag gick upp tidigt imorse X3 hoppas alicia och issa inte vaknar tidigare än jag

Kommentarer
Postat av: Majlaj (ali)

Uppdatera, uppdatera!

2009-01-05 @ 16:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0