Praliiin

hola. idag var det en faktiskt riktigt bra dag. skolan var bra maten var bra (otroligt va?) och jag fick g+ på provet i so kan man säga. helene var sjysst som vanligt på engelskan vi såg på beemovie en mycket rolig film (rekomenderad). och för några minuter sen kom mamma in i vardagsrummet där jag satt och  bjöd på otroligt goda choklad praliner hon fått av föräldrar på dagiset där hon jobbar MUMS det var som att flyta på fluffiga moln när de smälte i munnen tack käraste mor. *whiiiiii*. och sen nästa gång jag ska träffa issa får jag läsa hennes vampyrskolbok haha den verkar jättekul. försöker nu få lite inspiration till min vampyr roman av gotisk musik. går inget vidare men jag älskar musiken. Blades forever!!!!
alicia blev jätteglad för sin mini julklapp det var ett sudd som var format och färgat som en anka (hon älskar ankor).
*pust* jag ska väl försöka hårdare med min bok nu.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag har märkt att de som jobbar på dagis får otroligt många presenter av föräldrar runt jul. Choklad, olivolja, vin och bonusar! Det är nog en bra sak med att jobba på dagis. Fast annars är det inget för mig.

2008-12-12 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0