Lördag

idag var jag och hälsade på min mormor. saknade iss och alicia som var i v-by. jag och mamma var och hyrde film. jag hyrde en roman som jag ska titta på senare ikväll. det hände annars inte så mycket idag. men imorgon och frammåt en bit blir det fullt shema igen. jag gillar att ha det så för då har man jämt något att göra men det blir jobbigt när man måste försöka klämma in något till men nu är jag ledig de allra sista dagarna och det är bra.
nu ska vi se mitt schema:
Söndag 28: Madde i stan, gå på bio
Måndag 29:  Modellera och kalas
Tisdag 30: Modellera igen och ha det trevligt.
Onsdag 31: Nyårsafton har gäster hemma
Torsdag 1: Vilodag
Fredag 2: Madde, tjejkväll film twilight
och sen är jag ledig.

Filmen jag ska se ikväll (jag tror det är en annan version):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0